دلم گرفته!!!
 
دلـ دیــوونــهـ
 
 

لبخندم را بریدم

 

قاب گرفتم

 

به صورتم آویختم

 

حالا با خیال راحت هر وقت دلم گرفت

 

بغض میکنم ...

  

خسته ام...

 

گویند مرگ حق است

 

خدایا حقم را میخواهم ....!!!!!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت14:55---22 مهر 1392
گفتم : میری ؟

گفت : آره

گفتم : منم بیام ؟

گفت : جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر

گفتم : برمیگردی ؟

فقط خندید ...

اشک توی چشمام حلقه زد

سرمو پایین انداختم

دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد

گفت : میری ؟

گفتم : آره

گفت : منم بیام ؟

گفتم : جایی که میرم راه برگشت نداره

من رفتم اونم رفت

ولی

اون مدتهاست که برگشته

وبا اشک چشماش

خاک مزارمو شسنشو میده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:, :: 8:59 :: توسط : KIMIIA

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتون خوش اومدین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلـ دیـوونــهــ و آدرس kiimiiaa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 44795
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1


بهترين كد هاي جاوا
استخاره آنلاین با قرآن کریم

اسما خداوند متعال



کد کج شدن تصاوير

طراحی سایت

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل